15.11.12

Neptieten in Inglewood.



Tycho, mede eigenaar van Schiffmacher & Veldoen, heeft een hele interessante ex geliefde. Dit verhaal gaat niet over haar, maar ze maakt wel deel uit van het verhaal. Sheila, nam mij en haar gloednieuwe borsten namelijk vorig jaar mee naar de paarden race in Hollywood Park.

Amerikanen overdrijven altijd alles. Je zit of bij de KKK, of je bent betrokken bij een heftig anti racisme campagne. Alles is verbazingwekkend goedkoop, of je loopt naar buiten met een paar sokken van 1200 dollar. Je brengt je dagen hummus etend door, of je aars hangt over de kruk bij In 'n out burger. Je ben belachelijk blij met je omgeving en zeer betrokken, of angstaanjagend teleurgesteld dus reageer je het af met je 9mm. En ten slotte, Amerikanen zijn krankzinnig in het verzinnen van namen voor hun race Paard.

Tippity Tap Tap, Glamorista, Berlusconi, Shiver ye Timbers en Creditcardroulette kwamen allen voor op mijn lijst van hengsten. Dat is natuurlijk heel erg grappig en dus zat ik met volle concentratie te bedenken welke mijn favoriet zou zijn. Maar neen, volgens Sheila en haar twee nieuwe amigos móest en zal ik mijn geld op The Real Housewife leggen. Hoe weten deze mensen dat?. Vol verbazing stond ik even later ook op het balkon toe te kijken hoe mijn paard met zijn hoefjes als eerste de finish bereikte.

En dat, jongens, was het verhaal van mijn gokervaring in Inglewood. Ik had gehoopt op een beat generation achtige ervaring maar ik kreeg een Dave Chapelle sketch. Omringd door paupers die bezig waren met pauper praktijken won ik 30 dollar. Om die vervolgens allemaal kwijt te raken aan 'Nextdoorneighbour'.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Texas, wat schrijf je leuk! X Fije

Anoniem zei

The opposite point to be conscious of which has a property health club is it workout routines your muscle mass in isolation.


Also visit my site www.getfitnstrong.com